klachtenregeling
Alle directieleden, docenten en medewerkers van de Magie van Kindercoaching zullen alles in het werk stellen om iedere deelnemer zo goed mogelijk te begeleiden. Echter kan het voorkomen je toch een klacht hebt.
Doel van de klachtenregeling
- Om klachten van klanten / cliënten / deelnemers naar ieders tevredenheid op te lossen.
- Om van de klacht te leren en daar waar nodig wijzigingen aan te brengen in onze manier van werken.
Procedure klachtenregeling
Allereerst vragen wij jou om in gesprek met jouw docent te gaan over jouw klacht. Wanneer dit lastig voor jou is dan kun je ons instituut vragen om een neutrale derde persoon bij het gesprek aanwezig te laten zijn.
Mailadres waar jij je vraag aan kunt richten: info@magievankindercoaching.nl
Wanneer je jouw klacht met jouw docent communiceert zal jouw docent uiteraard haar best doen om tot een bevredigende oplossing te komen. Komen jullie er samen niet uit dan kun je jouw klacht indienen bij ons opleidingsinstituut. We willen je vragen om jouw klacht schriftelijk via e-mail of post naar ons te sturen
Ons postadres:
Magie van Kindercoaching
t.a.v. de klachtencommissie
Kruizemuntstraat 627
7322 LW Apeldoorn
info@magievankindercoaching.nl
Wij zullen op jouw klacht binnen 1 week schriftelijk reageren en een afspraak met je maken om elkaar te ontmoeten en zo samen te zoeken naar een voor alle partijen werkbare oplossing. Wij streven ernaar om deze oplossing zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 4 weken te hebben gevonden.
Registratie en bewaartermijn
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.
Openbaarheid van de klachtenregeling.
De directie van de Magie van Kindercoaching legt deze regeling voor elke deelnemer ter inzage.
Wijzigingen van het reglement
In gevallen waarin de regeling niet voorziet, beslist de directie van de Magie van Kindercoaching.